Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés

Nyitónapja: 2017. február 28., kedd 09:00

Zárónapja: 2017. március 1., szerda 16:30

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, 1062 Budapest, Bajza utca 24.


Kiváló ügyfélkezelésre törekszik?
Szeretné a panaszkezelésével még jobban növelni elégedett, hűséges ügyfeleinek számát?
Válassza a WIFI Léna módszerét, mely cselekvésre ösztönző élménnyé teszi a tanulási folyamatot.
Az elsajátítást saját élményű szituációs gyakorlatok támogatják.

Érdeklődésére szívesen adok bővebb tájékoztatást.

Szervező: Dienes Diána

Elérhetőség: http://www.wifi.hu/hu-hu/WIFI%20Magyarorsz%C3%A1g

Betöltés

ESEMÉNYbevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!