Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése – Ügyfél-kommunikációs képzés

Nyitónapja: 2019. november 14., csütörtök 10:00

Zárónapja: 2019. november 14., csütörtök 15:00

Helyszín: Hunguest Hotel Millenium 1089 Budapest, Üllői út 94-98


A jogos panaszok kezelése, megválaszolása sem könnyű,de még nehezebb az elutasítás. Módszereket mutatunk be,amelyek segíthetnek,hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően,ügyfél¬barát módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 3 990 Ft értékben!!Kedvezményes ár a HRClub olvasóinak a piacon a legalacsonyabb áron,39900 Ft helyett 27930 Ft ! Kedvezménykód: HR271114, melyet jelentkezéskor tüntessen fel!

Szervező: Infoszféra Kft.

Elérhetőség: www.infoszfera.hu

Betöltés

ESEMÉNYbevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!