Marketing stratégia

Nyitónapja: 2020. március 23., hétfő 09:30

Zárónapja: 2020. március 24., kedd 16:00

Helyszín: Budapest


A workshop során bemutatásra kerül a marketing stratégia alkotásának a folyamat. Hogyan kell célokat meghatározni, milyen módon határozhatjuk meg a célcsoportjainkat, milyen módon érdemes szegmentálni. Hogyan kell megismerni a piaci környezetet, milyen módon lehet az információkat csoportosítani. Hogyan alkotunk meg stratégiát, abból hogyan lehet taktikai terveket készíteni. Milyen módon tervezzük meg a méréseket. A képzés az elméleten túl részben számos gyakorlati példával, részben közös feladatokkal valósul meg.

További részletek: https:// www.samling.hu/marketing-strategia

Szervező: Szilágyi Georgina

Elérhetőség: georgina.szilagyi@samling.hu

Bet�lt�s

Eseménybevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!