Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése – Ügyfél-kommunikációs képzés

Nyitónapja: 2019. február 14., csütörtök 10:00

Zárónapja: 2019. február 14., csütörtök 15:00

Helyszín: Hunguest Hotel Millenium***


A jogos panaszok kezelése, megválaszolása sem könnyű, de még nehezebb az elutasítás. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz ilyenkor megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, ügyfél¬barát módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).

Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 3 990 Ft értékben!

Bővebb információ: https://infoszfera.hu/Rendezvenyek/megalapozatlan-ugyfelpanaszok-kezelese-ugyfel-kommunikacios-kepzes-2/

39.900,-Ft+áfa helyett 27.930,-Ft+áfa áron (-30%) biztosítjuk részvételét, ha jelentkezéskor a kedvezmény kód rovatba beírja a HRCB300214 kódot.

Szervező: Infoszféra Kft.

Elérhetőség: www.infoszfera.hu

Betöltés

ESEMÉNYbevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!