Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés

Nyitónapja: 2017. június 7., szerda 09:00

Zárónapja: 2017. június 8., csütörtök 16:30

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, 1062 Budapest, Bajza utca 24.


Hogyan lesz a reklamáló ügyfélből visszatérő partner?
Amire biztosan választ kapnak a résztvevők:
• Hogyan lehet a vevői igényeket úgy teljesíteni, hogy közben a cégünk érdekeinket is érvényesíteni tudjuk?
• Hogyan lehet együttműködő kapcsolatot kialakítani az ügyféllel?
• Milyen módon lehet az ügyféligényeket felismerni és megérteni?
• Melyek a vevőtámogatás technikái?
• Hogyan lehet elutasító választ adni, teljesíthetetlen igényeket kezelni úgy, hogy ne veszítsük el a vevőt?

Ez a tréning értékes forrás azoknak, akik már kapcsolatban vannak az ügyfelekkel, és azok számára is, akik kevesebb ügyfélkezelési tapasztalattal bírnak.

Érdeklődésére szívesen adunk bővebb tájékoztatást.

Szervező: Wifi

Elérhetőség: abanszabo.erika@wifi.hu

Betöltés

ESEMÉNYbevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!