Ügyfélkezelés mesterfokon – Meggyőző kommunikáció, hatékony panaszkezelés

Nyitónapja: 2019. május 14., kedd 09:00

Zárónapja: 2019. május 15., szerda 17:00

Helyszín: Hunguest Hotel Millenium***


Jelen program célja olyan professzionális módon kommunikáló személyiségek kialakítása, akik képesek megfelelni mind az ügyfél, mind a szervezeti elvárásoknak, ezzel nagy mértékben megnövelve az ügyfélkezelés hatékonyságát.

A kis létszámú tréningen az interaktív, úgynevezett wokshop módszer lehetővé teszi, hogy személyre szabott képzés történhessen. A munkatársak nemcsak meghallgatják az oktatást, hanem tevékenyen részt is vesznek benne. Ezáltal nem bízzuk a résztvevőkre, hogy később kipróbálják-e a tanultakat, hanem már a programon elindul a viselkedésváltozás.

(-30%) 100.000,-Ft+áfa helyett 70.000,-Ft+áfa áron, ha jelentkezéskor a kedvezmény kód rovatba beírják a HRCB300514 kódot.

Jegyvásárlás és bővebb információ:https://infoszfera.hu/Rendezvenyek/ugyfelkezeles-mesterfokon/

Szervező: Infoszféra Kft.

Elérhetőség: www.infoszfera.hu

Betöltés

ESEMÉNYbevitel

Ön is megjelentetheti cége HR-szakmai rendezvényeit.

Jelentkezzen be Kattintson ide!

Még nem regisztrált? Kattintson ide!