Professzionális panaszkazelés
Nyitónapja: 2025-09-17 09:00:00
Zárónapja: 2025-09-18 16:00:00
Helyszín: Online/Sämling székház - 1124 Budapest, Németvölgyi út 64.
A panasz nem probléma, hanem lehetőség – ha jól kezeljük. Kétnapos, intenzív és gyakorlatorientált tréningünk abban segít, hogy a panasz ne csak rendeződjön, hanem megerősítse az ügyfélkapcsolatot. A résztvevők elsajátítják az asszertív kommunikáció alapjait, fejlesztik konfliktuskezelő és problémamegoldó képességeiket, valamint konkrét eszközöket kapnak a legnehezebb helyzetek megoldásához. A képzés célja: ügyfélközpontú gondolkodásmód kialakítása, magabiztos fellépés kiélezett helyzetekben, és pozitív ügyfélélmény teremtése. Ajánljuk minden olyan munkatársnak és vezetőnek, aki napi kapcsolatban van ügyfelekkel – különösen ügyfélszolgálatosoknak, panaszkezelőknek és kapcsolattartóknak. Fordítsuk a panaszokat üzleti előnnyé – tudatos kommunikációval, empátiával és professzionalizmussal.
Szervező: Nemecskó Boglárka
Szervező e-mail: boglarka.nemecsko@samling.hu
Szervező telefonszám: +36205590808
Esemény webhelye: https://samling.hu/professzionalis_panaszkezeles