Ezért fontos a szervezeti érzelmi intelligencia A gyorsan változó üzleti környezetben a vállalatok számára az adaptivitás, vagyis a gyors alkalmazkodóképesség egyre fontosabbá válik. Azok a szervezetek, amelyek képesek rugalmasan reagálni a piaci változásokra versenyelőnyre tehetnek szert. Az adaptivitás egyik kulcseleme a szervezeti érzelmi intelligencia (EI), amely a munkavállalók közötti kapcsolatok minőségét, a vezetés érzelmi hatékonyságát és a szervezet összetartó erejét foglalja magában. Szervezetfejlesztés 2 napja
Stay interjúk: felkészült vezetők, erősebb szervezet A ’stay interview’ egy olyan beszélgetés a munkavállalóval, amelynek célja megérteni, miért maradnak a cégnél, és mi motiválja őket hosszú távon, ez jó hatással van munkavállalói elkötelezettségre, a teljesítményre. Így csökken a fluktuáció és növekszik a munkahelyi elégedettség. A HR felelőssége, hogy elültesse ezt a vezetői gyakorlatot a kultúrában és eszközöket, támogatást adjon a vezetőknek a gördülékeny véghezvitelhez. The Predictive Index 2019-es felmérése szerint a vezetők 47%-a nem érzi magát magabiztosnak a hatékony kommunikációban, ezért az ilyen jellegű beszélgetések gyakran elmaradnak vagy nagyon rövidek. Támogatásként, a cikkben útmutatót adok a stay interjúk sikeres levezetéséhez. Kiss Ildikó 2024.09.08 - 10 órája
stresszm A munkahelyi Mentális Egészség fontossága: Miért számít minden szinten? 2024.09.02 - 7 napja
Érthető munkajog Leltárhiány esetén ki fizeti a veszteséget? Követelhető a dolgozón? 2024.08.30 - 1 hete