Sales controlling képzés
Nyitónapja: 2024-05-16 08:00:00
Zárónapja: 2024-05-23 16:00:00
Helyszín: Live, online
Megalapozott döntéseket hozni, a versenytársak előtt járni, a változásokra gyorsan reagálni- alapvető cél egy vállalkozás életében. Ehhez ad stabil hátteret egy modern vállalati controlling rendszeren belül az értékesítési és marketing controlling részrendszer. Megtanítjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern értékesítési és marketing controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Ízelítő tematikánkból: • Az értékesítési és marketing kontrolling alapjai, szerepe, jelentősége • Stratégiai és az operatív kontrolling kapcsolata az értékesítés és a marketing szemszögéből • Vállalati célok és azok megvalósításának folyamata az értékesítés és marketing területén • A vevői elégedettség növelését jelző kulcsmutatók rendszere, alkalmazása • Balanced Scorecard • Riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése
Szervező: Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft.-Porubszky-Tóth Katalin
Szervező e-mail: katalin.porubszky@samling.hu
Szervező telefonszám: +36-20-4102805
Esemény webhelye: https://samling.hu/sales_controlling