Vevőközpontúság képzés
Nyitónapja: 2025-11-11 09:00:00
Zárónapja: 2025-11-12 17:00:00
Helyszín: 1112 Bp. Jégvirág utca 12.
A KÉPZÉS CÉLJA: A résztvevők ügyfél és vevőközpontú szemléletének, minőségtudatosságának erősítése. Eszközök, módszerek nyújtása az ügyfél és belső ügyfél elégedettség növelésére. AKIKNEK AJÁNLJUK: Minőségügyi szakemberek, vevői kapcsolattartók, ügyfélszolgálati munkatársak, értékesítők, projektmenedzserek, akik direkt hatással vannak az ügyfélélményre és ügyfél elégedettségre
Szervező: Kvalikon
Szervező e-mail: kepzes@kvalikon.hu
Szervező telefonszám: 0612011235
Esemény webhelye: https://www.kvalikon.hu/treningek/vezetoi-kepzesek/vevokozpontusag-kepzes